Zakupy w naszym sklepie


JAK KUPOWAĆ

1. W celu złożenia zamówienia należy poprawnie wypełnić formularz zapytania, który jest udostępniony na stronie produktu, zamówienia te są przyjmowane 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.

2. Zamówienia można składać:

– bezpośrednio ze strony sklepu internetowego www.piecemans.pl

– poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@piecemans.pl

– pocztą tradycyjną na adres firmy, lub telefonicznie.

3. Każdorazowo przyjęcie zamówienia do realizacji potwierdzone zostanie kontaktem telefonicznym przez pracownika sklepu internetowego.

4. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz święta będą realizowane następnego dnia roboczego.

5. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio od 3 do 10 dni roboczych, liczonych od dnia złożenia zamówienia

6. Wszystkie ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto). Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).

7. Sklep Piece MANS może udzielić rabat dala firm które zgłoszą chęć dłuższej współpracy i zostaną zakwalifikowane jako odbiorcy hurtowi.

8. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie możliwość braku dostępności towaru. Każdorazowo Klient jest niezwłocznie informowany o takim przypadku. Jeżeli kupujący nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji, może zdecydować aby zamówienie było realizowane częściowo lub całkowicie anulować zamówienie.

9. Koszty transportu będą wyceniane wg wagi i gabarytu

10. Zamówienia o wartości powyżej 5000zł będą dostarczane na koszt sklepu Piece MANS.

11. W przypadku stwierdzenia błędów w opisie lub błędów w funkcjonowaniu sklepu prosimy o kontakt telefoniczny lub drogą e-mail.

Dostawa

Czas realizacji zamówienia  wynosi od 1 do 10 dni roboczych (czas ten liczy się od potwierdzenia przyjęcia zamówienia). Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień z wyjątkiem sobót, niedziel i wszystkich świąt. Zdecydowana większość zamówień realizowana jest w terminie do 5 dni roboczych.

W przypadku otrzymania zamówienia na towar o ograniczonej dostępności lub spodziewanej dostawie, czas dostarczenia go klientowi jest wtedy indywidualnie uzgadniany emailem lub telefonicznie.

W przypadku niemożliwości dotrzymania terminu 10 dni kontaktujemy się z klientem informując go o spodziewanym terminie realizacji zamówienia – w przypadku takim klient ma prawo odstąpić od zakupu. Przy realizacji zamówienia poza granice kraju wszystkie opcje będą ustalane indywidualnie.

Reklamacje i zwroty

1. Podstawa do uwzględnienia gwarancji jest dowód zakupu.

2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

3. O zwrocie towaru należy niezwłocznie poinformować sprzedającego

4. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim paragonem lub fakturą Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.

5. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

6. Jeżeli towar był kupowany w łącznej kwocie powyżej 5000zł i sprzedający nie doliczał kosztów przesyłki to będę one doliczone przy zwrocie zgodnie z cennikiem.

7. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

8. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.